Kalymnos I diena – fast and light

Jums kyla klausimas, kas tas fast and light? Leiskite atspėsiu – tamsta nesate alpinistas. Pastarieji puikiai žino, ką reiškia į kalnus tempti 25kg sveriančią kuprę ir kaip įsijungia turbo režimas palengvėjus kuprai iki 5-8kg.

Susipažinkime. Esame Skaistė ir Rasius. Išvykome į atokią Egėjo jūros salą, kelionės trukmė – 16 dienų. Tikslas – ištyrinėti Kalymnos. Ir jums atsakingai pranešti, ar ten yra kaborių rojus. Skridome su rankiniais bagažais. Dvi kuprės, į kiekvieną jų galima buvo sutalpinti iki 10kg būtinų, bet nedraudžiamų daiktų. Įskaičiuojant 60m dinaminę virvę, kilpas ir karabinus, apraišus, atotampas, magneziją, laipiojimo batelius, vakarinę suknelę ir visa kita, be ko neįsivaizduojame gero poilsio prie jūros. Neėmėm tik šalmų. Vienintelis daiktas, kurį pamiršau – buff’as (kaklaskarė). Dėl to šiandien turiu raudoną kaip indėno veidą. Pasirodo, ir per debesis Egėjo jūroje saulė gerai kabina!

Pothia - Kalymnos sostinė

Prieš išskrendant į Kosą, 5 valandą ryto iš Molėtų atvykom į Kauną pasiimti siuntinį iš Anglijos. Valio, jau galiu pasimatuoti naujus Scarpa laipiojimo batelius! Po trijus metus trintų Triop’ų naujas komforto pojūtis taip trinktelėjo per smegeninę, net pagalvojau kad jo per daug. Keičiam seną į naują!

Karmėlavoje viskas sklandžiai, turėtą valandą rezervo pralaukėm už boarding’o. Laipiojimo inventorius įtarimo nesukėlė, kaip ir vaistinėlė pas Skaistę ar balti milteliai magnezijos terbelėje.

Skrendant su Ryanair’u, teko garbė sudalyvauti lietuvaičių surengtame šou. Lėktuvui pakilus, prisisprogę duti free įsigytų gėrimų tautiniai turistai net nebandė atsisėsti. Atsistojus žvengti tipo geriau, o gal iš butelio geriau lenda? Mintyse tik pagalvojau, kad ačiū Dievui su šia fauna Kalymnos nesusidursim. Dažnai įkalusio garbė pavirsta į gėdą blaiviom akim.

Iš oro uosto atvykę į Mastihari prieplauką sužinojom, kad Lietuvos ir Graikijos laiko juostos sutampa. Po pusvalandžio jau skriejome jūros bangomis, įsitaisę greitojo kelto antrame aukšte. O po dvidešimt penkių minučių žengėme pirmuosius žingsnius Kalymnos saloje.

Kalymnos uostas - švartuojamės

Pablūdiję po prieplauką, suradom autobuso stotelę. Bilietus autobusui reikia pirkti maisto prekių parduotuvėse, nes autobuse jų neparduoda. Vienkartinis kainuoja 1.5 euro. Akimis palydėję autobusą, turėjom dvi laisvas valandas, kurias reikėjo užmušti iki kito reiso.

Pothia prieplaukoje

Pothia – salos sostinė. Šurmulys čia priminė Maroką. Motorolerių kaip Marakeše, prieplaukoje daug laivų, o vyraujančios balta ir mėlyna spalvos bei architektūra priminė Esauerą. Tik įkyrūs arabai kažkur dingę.

Salos architektūra

Atvykus į Masouri laukė siurprizas. Studios (studio – Kalymnos saloje kaboriams pritaikyti viešbutukai) šeimininkai, kurioje rezervavau kambarį, pasirodo šią dieną tuokiasi, ir visi kambariai užimti. Apsistojome pas šalia studio turinčius giminaičius. Graikijoje šeimyniniai saitai labai stiprūs ir svarbūs. Jei vyksta vestuvės, tai į jas kviečiami visi devinti vandenys nuo kisieliaus. Maždaug visas kaimas arba pusė miestelio.

Vakare susitikom su Salvija ir Paulium, kurie čia jau savaitę. Paragavau vietinio Mythos alaus, o Skaistė kokteilį. Po ilgos dienos parsivilkom į kambarį. Tačiau kitoje gatvės pusėje…  spėkit kas? Skambėjo muzika ir vestuvės buvo pačiame įkarštyje! Grojo vietinis stradivarijus, liejosi dainos, ir dar naktinis pasivažinėjimas visiems pypsinant… Po skanių gėrimų mums tai buvo jau nė motais.

4 komentarai

  1. Martynas

    su karabais ir kita geležim atsargiai rankiniam bagaže, jau teko mokėti už ‘normalų’ bagažą, kai nepraleido pro vartus orouoste, nors karmėlavoj ir žiūri pro pirštus;)

  2. Rasius

    Martynai, prašau parašyk glaustai kokiam oro uoste kas nutiko (gali į mailą). Ketinu šia tema parašyti straipsnį. Pats irgi turėjau įvairios patirties su įranga.

  3. Martynas

    briusselio (charleroi) oro uosto darbuotojai įsitikinę (nors ir po ilgų diskusijų), jog su karabinais gali užgrobt lėktuvą;)

Parašykite komentarą