Kalymnos IX diena – žemės drebėjimas

Ryte atsisveikinom su Salvija ir Paulium. Po dviejų savaičių Kalymnos jie ruošėsi skrydžiui į Briuselį. Paliko kelis nereikalingus daiktus, kurių nesivežė. Alyvuogių aliejus ir skalbimo milteliai tikrai pravertė, ačiū jums už tai.

Paulius užsiminė, kad ryte buvo juntamas žemės drebėjimas. Tiesą pasakius, lova mūsų kambaryje judėjo ir be žemės drebėjimo. Anot Pauliaus, nuo požeminių smūgių balkone drebėjo stalas su indais. Taip ir likom nesupratę, kaip tas žemės drebėjimas atrodo…

Vienas iš įdomesnių Kastelli maršrutų

Nuvarėm palaipioti į Kastelli. Pralipom guidebook’e aukščiausiai reitinguojamus ir įdomiausius sektoriaus maršrutus. Ilgai neužsibuvom. Atšilęs oras ir kaitri saulė kvietė prie jūros. Šį kartą nuėjome į pagrindinį Masouri pliažą.

Masouri paplūdimyje

Norėjome supermarkete užsipirkti maisto savaitei. Deja, sekmadieniais jis nedirba. Pripylėm pilną pyrdos baką degalų. Dėl degalinių yra šioks toks nepatogumas. Dauguma jų yra sostinėje Pothia. Kitoje salos pusėje, kur visi kaboriai gyvena ir laipioja, deja nėra. Artimiausia yra kaimelyje link Pothia, netoli supermarketo. Bet kad ten nuvažiuoti, reikia įveikti tikrą išbandymą – statų ir vingiuotą pakilimą į kalną. Teko smaugti pyrdą iki galo, kol įkopėm. O toliau – smagus tiesus ir ilgas nusileidimas. Tiesa, važiuojant be flyso vakare buvo šalta. Per tankią augmeniją saulė beveik neprasiskverbia.

Povakarienės

Pasigaminom super skanią vakarienę. Po jos išėjome pasivaikščioti iki Myrties uosto. Atsisėdome ant betoninės prieplaukos. Skaistė ciklopu apšvietė įspūdingo dydžio ungurį, kuris nuvingiavo gilyn palei vertikalią sieną.

Telendos sala

Prieš akis matosi tobuli naktiniai Telendos salos vaizdai. Tik labai gaila, kad kažkas atsitiko fotikui. Užrakto paleidimo mechanizmas sustreikavo. Pavyko atgaivinti, bet neilgam. Reikės ieškoti sprendimo arba likti be naujų kadrų…

Myrties prielaukoje

Naktį vyko mūšis dėl kambario. Priviso tiek uodų, kad visą naktį negalėjom gerai įmigti. Vabzdžių teroras tęsėsi iki paryčių ir mūšį šį kartą laimėjo jie. Bet mes nepasiduodam ir imsimės papildomų saugumo priemonių. Nuo šiol anksti uždarome langus, o esant reikalui pasiruošę net miegoti prie šviesos. Tada uodai bijo pulti.