Select Page

LOST LATINOS

Autoriniai turai po unikalias ir sunkiai pasiekiamas Andų bei Amazonės vietas. Skirta tik tiems, kas yra pasiruošę DIDIESIEMS NUOTYKIAMS.

10 metų naujų patirčių!

IstorijaNaujas turas

Istorija

Lost Latinos 2017 – Atakama Čilė

Šeštoji kelionė į Pietų Ameriką. Kartu su SnowSense freeride’erių komanda po jų nuotykių Patagonijoje. Pažinti naują šalį vardu Čilė – kas gali skambėti patraukliau? Taip ir nutiko. 9 iš 11 dienų praleistos stebuklingoje Atakamos dykumoje. Po kurių liko tik laiko klausimas kada sugrįžti. Apleistos druskos kasyklos, asketiškas gyvenimo būdas, gigantiški ugnikalniai, užšalę druskos ežerai, bene 10 metrų užaugantys kaktusai, tik Andų aukštikalnėse sutinkami gyvūnai ir dar daug, ko nepamatysi kitur.

Lost Latinos 2016 – Andai Peru

Net 9 dalyviai nuotykių ieškojo dar viename žygyje po Peru. Kaip ir visada, nuotykių mums netrūko. Salkantay treke susidūrėme su gamtos stichijomis. Klausėmės šamanų muzikos Ollantaytambo. Laiko mašina nusikėlėme į Cotahuasi kanjoną. Stebėjomės beveik nepakitusia per šimtmečius inkų palikuonių buitimi. Plaukėme Ramiajame vandenyne stebėti gyvūnų ir važinėjomės bagiu per gigantiškas Ica kopas.

Lost Latinos 2015 – Andai Peru

Šio žygio akcentas – Andų puošmena Cordillera Blanca kalnų masyvas. Vešli augmenija iki 4000 m. Alpinės pievelės 4500 m aukščio stovyklavietėse. Baltos saulėje spindinčios Andų viršūnės. Ratus ore sukantys išdidūs Andų kondorai. Laisvėje besiganantys arkliai ir asiliukai, smalsiosios laukinės karvės. Praėjome įspūdingą ir ypač retai turistų lankomą Quilcayhuanca – Cojup treką su 5100 m aukščio perėja. Įkopėme Ishinca 5530 m viršūnę dar viename spalvingame slėnyje. Aplankėme 6 ryškiaspalvius kalnų ežerus. Plovėme prakaitą Ramiajame vandenyne Huanchaco žvejų kaimelyje.

Lost Latinos 2013 – Andai Amazonė Peru

6 nepamirštamos savaitės su 2 skirtingomis komandomis. Su pirmaisiais aklimatizavomės ir rinkome šiukšles Kolkos kanjone, užtikrintai įveikėme Salkantay treką su 4600 m perėja, kavos plantacijoje gaminome ir degustavome kavą, kalidžiojom Maču Pikču griuvėsiuose, plaukėme į Tambopata džiungles savanoriauti. Antrosio komandos tikslas – įkopimai į snieguotąsias Andų viršūnes. Virš 5500 m iškilusios Ishinca ir Urus mus įsileido. O štai Alpamayo, tituluojama gražiausiu pasaulio kalnu, iš arti taip ir nepasirodė. Praleidę naktį 5500 m aukštuminėje stovykloje leidomės žemyn. Ilsėjomės Huanchaco žvejų kaimelyje prie vandenyno.

Lost Latinos 2012 – Andai Peru

Intensyvi ir labai daug atradimų suteikusi kelionė. Reali buitis ir patirtis Cuzco inkų šeimoje. Salkantay treko ir jos atšakų tyrinėjimas, neturint pakankamai informacijos. Skaniausios kavos atradimas kavos plantacijoje. Pažintis su kalnų gidu bei praeiti gražiausi trekai su baltomis viršūnėmis Cordillera Blanka kalnų masyve. Netikėta kaktomūša su gamtos stichijomis – išsiveržusio kalnų ežero suniokotas Santa Cruz trekas. Viską vainikavo pavėlavimas į lėktuvą namo. Ir išeities paieškos ypač keblioje situacijoje.

Lost Latinos 2009 – Argentina Bolivija Peru

Pirmasis nuotykis Pietų Amerikoje užtruko beveik 2 mėsenius. Į jį investavau visas savo santaupas ir energiją. I kelionės dalis dovanojo 20 puikių dienų 4 bendraminčių kompanijoje. Jau 3 dieną laukinėje Amazonėje ragavome Ayahuasca. Toliau sekė pagrindiniai turistiniai taškai: Cuzco ir Machu Picchu, Arequipa ir Colca kanjono kondorai, mirties kelias dviračiais La Paz Bolivijoje, Uyuni druskos ežeras. Tada vykau į ekspedicija su argentinos lietuviu Andriumi. Įkopėme į Nevado San Francisco 6016 m. Kelionės pabaigoje sprogdinau dinamitą Potosi sidabro kasyklose, 4 dienas tikrinau Colca kanjono gylį ir atvykęs į Peru šiaurę įsimylėjau Cordillera Blanca kalnų masyvą.